Praktiske oplysninger om Frøs Sparekasse stafetten 2017

Løbsdato: Onsdag den 23. august 2017 kl. 17.55

 

Sammensæt dit stafethold med fire deltagere (arbejdskollegaer, familie, venner, naboer, klassekammerater, osv.) og deltag som herre-, dame- eller mixhold. I kan også deltage som walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 5 km rute.

Kl. 18.30-20.00 er der udlevering af madkurv, inkl. vin/vand, og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher til madkurven ligger i kuverten sammen med startnumre. Drikkevarer (vin og kildevand) udleveres sammen med madkurven.

Der bliver mulighed for at købe øl/vand i telt på pladsen.

 

Bemærk: Helligkildevej bliver under løbet spærret for trafik i tidsrummet fra 17.30-21.00.

 

Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 5 km walk

 

Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle

 

Starttider:
Kl. 17.55 Startbølge 1 for walkhold (startnr. 1001-1175)
Kl. 18.00 Startbølge 2 for walkhold (startnr. 1176-1351)
Kl. 18.15 Stafethold
Bemærk: Af hensyn til pladsen på ruten, er det vigtigt, at walkholdene starter i den rigtige startbølge.

 

Løbet skydes i gang af Jens Ejner Christensen, borgmester i Vejle Kommune.

 

Rute: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion.

 

Afhentning af startnummer og depeche: I Vejle IF's klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.30-17.45. 
Kuvert med depeche/chip og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere.

Bemærk: Hold fra Vejle kommune skal afhente startnummer og depeche i Vejle Kommunes eget telt på græsplænen på stadion.

 

Kuverten med startnumre indeholder: 

  • 4 startnumre. 
  • 4x4 sikkerhedsnåle
  • 1 voucher til madkurv
  • Drikkevarer (vin og kildevand).
  • 1 depeche til stafetløb (hvert hold har sin egen, nummererede depeche, så husk at bruge den rigtige depeche under løbet, så holdet får sit eget resultat)
    eller
    1 chip til walk/gåhold (chip til tidtagning ved gåhold sidder fastmonteret på bagsiden af ét af de fire startnumre i kuverten. Hvis I er færre end fire på et gåhold, skal I sørge for at bruge startnummeret med chippen på).

 

Tilmelding:

  • Online senest den 17. august. Ved onlinetilmelding pålægges et gebyr på 15,00 kr.
  • Hos SPORT 24, Torvegade i Vejle senest den 17. august.
  • Holdtilmelding (mere end 5 hold): Kontakt klubbens sekretær per e-mail. Tilmelding senest 17. august.

 Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.

 

Startgebyr per hold: 450,- kr. 

 

Afhentning af madkurv

  • Hold fra Vejle Kommune: Madkurve (inkl. drikkevarer) skal afhentes i Vejle Kommunes eget telt på græsplænen. Voucher til madkurv og drikkevarer ligger i kuverten med startnumre.
  • Hold, der har bestilt plads i "fællesteltet": Madkurve (inkl. drikkevarer) til disse hold står klar pakket i kasser med firma-/holdnavn. I skal derfor ikke hente madkurve ved udleveringen på stadion.
  • Alle andre hold: Madkurv (inkl. drikkevarer) udleveres på stadion mod forevisning af voucher kl. 18.00 - 20.00. Voucheren til madkurv og drikkevarer ligger i kuverten med startnumre.

 

Parkering: Læs mere om parkering

 

Tidtagning: Varetages af Sportstiming. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.

Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs. På walk-holdene sidder der en tidtagningschip bag på et af holdets startnumre.
Bemærk: Man må gerne løbe to ture, dog helst ikke begge ture lige i træk.

 

Deltagerlisten: Her kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af løberne på holdet. Deltagerlisten ses her


Eksempel: På hold 2 har deltagerne flg. startnumre:

2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)
 


Program på løbsdagen:

  • Kl. 16.30-17.45 Udlevering af kuvert med startnumre og depeche/chip.
  • Kl. 17.55 Startbølge 1 for walkhold med startnummer 1001-1175 (hold går samlet) - Det er vigtigt, at I starter i den rigtige startbølge af hensyn til pladsen på ruten.
  • Kl. 18.00 Startbølge 2 for walkhold med startnummer 1176-1351 (hold går samlet) - Det er vigtigt, at I starter i den rigtige startbølge af hensyn til pladsen på ruten.
  • Kl. 18.15 Start stafetholdene (løbere på 1. tur)
  • Kl. 18.00-20.00 Udlevering af madkurv og drikkevarer. Voucher til madkurv og drikkevarer er pakket i kuverten med startnumre.  

 

Præmier: Der udloddes tre gavekort per klasse.

 

Samaritter: Ved målområdet vil der være samaritter.

 

Omklædning: Vejle Atletik Stadion. Lokale bedes klæde om hjemmefra.

 

Teltplads: I er velkomne til at stille telt/pavillon op på banen på Vejle Atletik Stadion. I kan også leje plads i telt inkl. borde og stole for 500,- kr. per hold. Bestil teltplads HER. Frist for bestilling er søndag den 13. august.

TAK TIL VORES SPONSORER